A le coq

Jaha, min vän Kajjan berättade så läckert om våra svarta åk så jag tänkte berätta en annan history.

Som dom flesta vet så var vi ju på en liten tripp till Tallinn för ett antal månader sedan.. Detta var det roligaste som hänt i våra liv (typ) bland annat för att vi fann A le coq. Den bästa bärsan som nånsin druckits! (tillsammans med krulle på burk å classe...)
Det fanns tillome en arena i det trötta landet som hette detsamma!
IAF!
Jag å Kajjan skulle shoppa loss i taxfreen efter diverse händelser, i samma veva gjorde vi det största misstaget i våra liv,(tänk då på att vi gör fan bara misstag) VI KÖPTE BARA EN PLATTA A LE COQ!
Vi skulle ju fan ha bjukkat upp ett såntdär kärringsläp å kapat hem 5 flak var! MINST!
Då hade vi suttit å druckit A le coq nu kanske..

Men drömmen lever vidare. Ska ringa å höra med alla finladsbåtar om dom säljer det! Annars får vi nog tyvärr genomlida en tripp till på det flytande haket.. Iofs kul å leka i aluminium-discot..

Jag har mått mycket dåligt över det här, ångesten är så stor att jag inte vet vad.. Psyket nästa.
Tänk på det nästa gång ni åker på skeppstur.. Annars kan ni hamna där jag å Kajjan är nu.

EHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0